Om os

Få dit kort hos nogle kørelærere, som er kendt for at tilbyde kunderne seriøs køreuddannelse og en høj beståelsesprocent

Rødovre Køreskole

Moderne køreskole

Individuel undervisning
Vi tilbyder personlig og individuel undervisning i både teori og praktik.

Undervisning med humor som en vigtig del af vores hverdag.

Efter kortet er klaret
Når du har taget dit kort og fået erfaring med kørsel alene og fået “dårlige” vaner, tager vi ansvaret for at hjælpe dig videre.

Din sikkerhed

Vi er medlem af Danske Kørelæreres Landsforbund (DKL), som er en landsdækkende organisation for Danmarks kørelærere.

Det er din sikkerhed for at køreudannelsen gennemføres tilfredsstillende og de gældende love følges til enhver tid.

DKL fungerer desuden som ankenævn og garantifond, og dækker alle dine omkostninger i forbindelse med eventuelle klager over undervisningen.

Special undervisning

Ordblindhed, ADHD, ADD autisme og OCD m.m er begreber, som vi daglig møder hos elever, som starter på vores køreskole. Og vi er fagligt kompetente til at hjælpe dig. Skriv eller ring til os for en personlig samtale om dine behov.

Links om trafik og kørsel

Danske Kørelæreres Landsforbund – Vi er medlem her – Din sikkerhed!
Prøve – Teori og teknik til prøven
Færdselsstyrelsen – De seneste nyheder
Køretekniske anlæg – Find vej til Storkøbenhavns køretekniske anlæg.
Transportministeriet – Generelt om transport
Rådet for større færdselssikkerhed – Om Sikker trafik

Teamet bag Rødovre køreskole

Vi glæder os meget til at tage godt imod dig i Rødovre Køreskole