Køreskole nær Brøndby har fokus på dine ønsker

Vi prioriterer kvalitet og personlig undervisning

Rødovre Køreskole bygning

Skræddersyet undervisning efter dine behov

Når du tager dit kørekort ved Brøndby, er du garanteret en skræddersyet undervisning, der tager udgangspunkt i dine behov og ønsker. Vores dygtige og veluddannede kørelærere går aldrig på kompromis med kvaliteten. Vores mål er, at du får en god oplevelse, når du tager kørekort. Vi sørger for, at du bliver tryg og sikker i trafikken.

Det er vigtigt, at du oplever god kemi mellem dig og din kørelærer. Det sikrer, at vi i fællesskab skaber den bedste oplevelse for dig. Vi sikrer, at du bliver fortrolig med vejene, og kører sikkert med selvtillid efter endt forløb. Vores køreskole tilbyder undervisning i højeste kvalitet til kørekort til bil, trailerkørekort og MC kørekort.

Underviser i teori

Kørekort tilmeldingsformular

Tilmelding til holdstart sker ved udfyldelse af denne formular.
Senest 5 dage efter tilmelding modtager du en mail med yderligere information.

Tag dit kørekort nær Brøndby

Vores køreskole ved Brøndby har over 30 års erfaring med glade og tilfredse elever. Vi er medlem af en landsdækkende organisation for Danmarks kørelærere. Det er med til at sikre, at din køreuddannelse hos os gennemføres med stor faglighed, og at de gældende love altid følges. Danske Kørelæreres Landsforbund er dit ankenævn og garantifond, der dækker alle dine omkostninger i forbindelse med eventuelle klager over undervisningen.

Specialundervisning tilbydes

Har du specielle behov inden for ordblindhed, autisme, ADHD og ADD? Tag dit kørekort nær Brøndby, og vi sikrer dig at du får en succesoplevelse med et bestået kørekort. Vi har en specialpædagogisk uddannet lærer, der vejleder såvel elever som kørelærere. Vores køreskole er klædt på til at kunne vejlede dig, så du føler dig i trygge hænder gennem hele processen.

Kontakt køreskole ved Brøndby i dag

Tag dit kørekort hos vores køreskole. Vi garanterer erfarne kørelærere, der altid leverer tryg og professionel undervisning. Lad os give dig en god start på dit nye liv i trafikken. Kontakt os på telefon 20 16 75 39, eller send en mail til adm@rodovrekoreskole.dk.