Kørekort til bil – bestå i første forsøg

Lad os hjælpe dig med at få dit kørekort

• Tilbud
    Kr. 12.995,-

Normalpris 13.995,-

• Gratis og uforpligtende intro.
  • Ubegrænset teori inkl. prøveteori.
  • Manøvrebane – 4 lektioner af 45 min.
  • Glatbane – 4 lektioner af 45 min.
  • 16 kørelektioner på vej af 45 min.
  • 2-3 md. efter bestået prøve, kan du få en gratis kørelektion, så vi kan rette evt. dårlige vaner.

Tilmeld dig sammen med en ven og SPAR 500,- mere
Faktura sendes ved teori 1

Rødovre Køreskole bygning

Passionerede kørelærere

Vores kørelærere har stor passion for at hjælpe dig til et bestået kørekort til bil. Vi står klar med grundig og humoristisk undervisning, der tilpasses til den enkelte elev. Vi sikrer, at du oplever et professionelt og trygt forløb med dit kørekort i Rødovre nær Brøndby og Vanløse.

Vi er din rette køreskole, uanset om du ønsker hjælp med kørekort til bil, kørekort til motorcykel, trailerkørekort, generhverve kørekort eller rutinetimer.

Få undervisning til kørekort til bil

Vi forstår, at det kræver individuelle forløb til hver elev, så du opnår den bedste oplevelse. For os er det vigtigt, at du føler dig i trygge hænder. Vores mål er at sikre dit kørekort, og give dig gode og trygge oplevelser på vejene. Tag dit kørekort i Rødovre hos vores eksperter – du kan trygt stole på os.

Hos Rødovre Køreskole har vi en specialpædagogisk uddannet lærer, der vejleder såvel elever som kørelærere. Uanset om du har ordblindhed, autisme, ADHD eller ADD, så kan vi hjælpe dig med kørekort. Vi sørger for at du får en succesoplevelse med dit forløb. Vores dygtige kørelærere er faglig kompetente, og tilbyder professionel rådgivning til dig.

Underviser i teori

Tilmelding til bil kørekort

Tilmelding til holdstart sker ved udfyldelse af denne formular.
Vi sender en bekræftelse pr. mail snarest med mere information.

Tilmelding info

Hvornår starter næste hold til kørekort i Rødovre?
Vi har et stort teorilokale, hvor du sidder ved dit eget bord.

Teoriundervisningen løber over i alt 10 uger kl. 18.15 – ca. 21.15. på den ugedag, som du tilmelder dig.
Dog ikke første gang, hvor vi introducerer dig til forløbet kl. 17-18.

Du vælger holdstart i tilmeldingen til venstre / nedenfor.

HOLDSTART FOR KØREKORT:

Tirsdag d. 19.03.2024 – intro
Tirsdag d. 02.04.2024 – intro og teori 1
Onsdag d. 17.04.2024 – intro
Onsdag d. 24.04.2024 – intro og teori 1
Mandag d. 06.05.2024 – intro
Mandag d. 13.05.2024 – intro og teori 1
Tirsdag d. 28.05.2024 – intro
Tirsdag d. 04.06.2024 – intro og teori 1
Onsdag d. 19.06.2024
– intro
Onsdag d. 26.06.2024 – intro og teori 1
Mandag d. 08.07.2024 – intro
Mandag d. 29.07.2024 – intro og teori 1

Resten af 2024 kommer på i foråret

Vælg din dato under startdato.

Tag dit kørekort i Rødovre

Ønsker du at tage dit kørekort i Rødovre nær Vanløse og Brøndby? Vi tilbyder konkurrencedygtige priser, så alle kan være med. Hos os er du garanteret en succesoplevelse, der fører til et bestået kørekort. Kontakt os på telefon 20 16 75 39, eller send en mail til adm@rodovrekoreskole.dk.

Pakkepriser

Med forbehold for ændringer, trykfejl og prisstigninger. Alle overstående priser er inkl. moms.

Ofte stillede spørgsmål

Du har helt sikkert en masse spørgsmål vedrørende forløbet, og disse er du altid mere end velkommen til at kontakte os omkring. Vi har gjort vores bedste for at besvare de typiske spørgsmål nedenfor.

• Moderne køreskole

Vi er en moderne køreskole med et fleksibelt undervisningskoncept, hvor du bliver undervist personligt af erfarne kørelærere. Vi har samtidigt de bedste tilbud inden for teoriundervisning.

• Gratis lektion (når du er færdig)

Når du har fået kørekortet hos os, kan du blot ringe til os og så tager vi en gratis lektion i bilen.

Måske kan vi dermed forhindre en ulykke, eller sikre en billigere forsikring!

Gælder kun for nye bil-elever

• Kørelærer i øjenhøjde

Vi ønsker at møde vores elever i øjenhøjde, med humoristisk og personlig undervisning målrettet mod dine behov og ønsker.

Har du spørgsmål?

Spar 500,- Tag kortet sammen med en ven (gælder Bil og MC)
+ +