Særlige behov

Alle skal have mulighed for at få et kørekort!

Specialundervisning

Vi er erfarne indenfor stort set alle diagnoser. Ordblindhed, ADHD, ADD, Autisme er begreber, som vi ofte møder hos elever. Socialfobi, PTSD eller andre diagnoser skal ikke afholde dig for at tage kørekort.

De forskellige kørelærere har alle andre uddannelser med i rygsækken. Vi er uddannet kørelærere, hvilket også indeholder et pædagogisk kursus. Vi har stor erfaring med undervisning af unge og voksne med særlige behov, herunder specialundervisning.

Vi lægger vægt på at lave en undervisning, som er levende og så dialogbaseret som muligt – igen med udgangspunkt i de enkelte elever.

Vi tilbyder også ene-undervisning, fx hjemme hos dig, hvis dette ønskes. Se punkt vedr. dette.

Kontakt os, så finder vi ud af noget.

Vi er fagligt kompetente til at hjælpe dig

Til sagsbehandlere

Vi har et langt og godt samarbejde med flere kommuner, og du må endelig kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Hør mere

Ønsker du at høre mere om vores specialundervisning, kan du udfylde formular i bunden af side, så vender vi retur hurtigst muligt.

Ofte stillede spørgsmål

Du har helt sikkert en masse spørgsmål vedrørende forløbet, og disse er du altid mere end velkommen til at kontakte os omkring. Vi har gjort vores bedste for at besvare de typiske spørgsmål nedenfor.

Vi har erfaring med stort set alle diagnoser, såsom Autisme, ADHD/ADD, OCD, PTSD.

Vi tilbyder undervisning, hvor der er plads til at være præcis som man er. Det er meget sjældent, at en elev ikke kan følge vores almindelige undervisning. Vi tilpasser den, så der er plads til alles forskelligheder.

Ordblindhed er absolut ingen hindring, da kørelæreren undervisninger i det hele og vores undervisningssystem kan læse op.

Vi har stor erfaring med undervisning af unge og voksne med særlige behov.

Kontakt os, så kan vi forklare nærmere og tale sammen om, hvordan et forløb kan se ud.

Ja – vi tilbyder ene undervisning, hvor vi eksempelvis underviser hjemme hos dig – men det er meget dyrt, da teorilæreren skal betales ud over pakken.

Det er virkelig sjældent, at det ikke er muligt for at rumme diverse særlige behov på skolen.

Kontakt os, så finder vi ud af noget.

Vi er fagligt kompetente til at hjælpe dig

Vores teorilokale er meget stort, så der er god plads mellem eleverne.

Alle har sit eget bord. Fx spærrer vi gerne en fast plads i teorilokalet.

Hver elev vælger sin måde at deltage i undervisningen på.

Alle kørelærere kommer med en anden baggrund end kørelæreruddannelsen.

Alle kørelærere har et voksenpædagogisk kursus på 120 timer.

I administrationen har vi, Lotte, der er uddannet lærer, specialpædagog med 29 års erfaring fra skoler, specialskoler og i PPR. Lotte vejleder og understøtter både elever og kørelærere i det omfang, som det er relevant.

I er velkomne til at kontakte os :)

• Moderne køreskole

Vi er en moderne køreskole med et fleksibelt undervisningskoncept, hvor du bliver undervist personligt af erfarne kørelærere. Vi har samtidigt de bedste tilbud inden for teoriundervisning.

• Gratis lektion (når du er færdig)

Når du har fået kørekortet hos os, kan du blot ringe til os og så tager vi en gratis lektion i bilen.

Måske kan vi dermed forhindre en ulykke, eller sikre en billigere forsikring!

Gælder kun for nye bil-elever

• Kørelærer i øjenhøjde

Vi ønsker at møde vores elever i øjenhøjde, med humoristisk og personlig undervisning målrettet mod dine behov og ønsker.

Har du spørgsmål?

Spar 500,- Tag kortet sammen med en ven (gælder Bil og MC)
+ +